Como favorecer el aprendizaje de la formulación química inorgánica con estrategias no-convencionales
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Como favorecer el aprendizaje de la formulación química inorgánica con estrategias no-convencionales

Repositori DSpace/Manakin

Como favorecer el aprendizaje de la formulación química inorgánica con estrategias no-convencionales

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (3.737Mb)

Exportar a Refworks
    
Pandiela, P.; Macías, Ascensión; Núñez, G.
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 1997

    Pandiela, P. ; Macías, Ascensión ; Núñez, G.. Como favorecer el aprendizaje de la formulación química inorgánica con estrategias no-convencionales. Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales; NÚMERO 11 (1997).
http://ojs.uv.es/index.php/dces/article/view/2946
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques