Cap a l’aula híbrida: anàlisi de les xarxes socials vinculades a l’educació plàstica i visual
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Cap a l’aula híbrida: anàlisi de les xarxes socials vinculades a l’educació plàstica i visual

DSpace Repository

Cap a l’aula híbrida: anàlisi de les xarxes socials vinculades a l’educació plàstica i visual

Show simple item record

dc.contributor.author Garcia i Ferrero, Epifanio ca
dc.date.accessioned 2013-08-23T08:57:22Z
dc.date.available 2013-08-23T08:57:22Z
dc.date.issued 2012 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/29432
dc.description.abstract Resumen: Se pretende examinar la gran transformación que está sufriendo la comunidad educativa a raíz de la red virtual conocida como Internet. Enfocando concretamente las relaciones que se producen entre educación artística y las redes sociales, y analizando los conceptos fundamentales que intervienen en esta relación desde diferentes áreas del conocimiento, como de las nuevas tecnologías, educación artística, psicología, web 2.0 y software libre. Los Centros han quedado demasiado desvinculados de los nuevos medios y, en consecuencia, de la realidad del alumnado. Pretendemos acercar estas nuevas tecnologías desde la sencillez más absoluta, para poder realizar la tarea de la asignatura de Educación Plástica y Visual vinculada a los nuevos canales comunicativos utilizados por el alumnado. Palabras clave: Redes Sociales, Web 2.0, TIC, Aula híbrida, Software libre Resum: Es pretén examinar la gran transformació que està patint la comunitat educativa arran de la xarxa virtual coneguda com Internet. Enfocant concretament les relacions que es produeixen entre educació artística i les xarxes socials i analitzant els conceptes fonamentals que intervenen en aquesta relació des de diferents àrees del coneixement, com les noves tecnologies, educació artística, psicologia, web 2.0 i programari lliure. Els Centres han quedat massa desvinculats del nous mitjans i, en conseqüència, de la realitat de l'alumnat. Pretenem apropar aquestes noves tecnologies des de la senzillesa més absoluta, per poder realitzar la tasca de l'assignatura d'Educació Plàstica i Visual vinculada als nous canals comunicatius utilitzats per l'alumnat. Paraules clau: Xarxes Socials, Web 2.0, TIC, Aula híbrida, Programari lliure Abstract : This article aims to explore the great transformation that the educational community is suffering because of the network known as the Internet. It is specifically focused on the relationships that occur between artistic education and social networks, analyzing the fundamental concepts that come together in this relationship from different areas of knowledge, such as new technologies, art education, psychology, web 2.0 and free software. The Educational Centers have grown away from the new media, and therefore from the reality of the students (from the students real life). Our intention is to get closer to these new technologies, from the most absolute simplicity, in order to carry out the tasks of the Visual and Plastic Education course, establishing a relationship between these tasks and the new channels of communication used by students. Key words: Social Networking, Web 2.0, ICT, Hybrid classroom, Free Software es
dc.relation http://ojs.uv.es/index.php/eari/article/view/2482 es
dc.rights eari. educación artística. revista de investigación by http://www.revistaeari.org is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 Unported License. es
dc.source Garcia i Ferrero, Epifanio. Cap a l’aula híbrida: anàlisi de les xarxes socials vinculades a l’educació plàstica i visual. eari. educación artística. revista de investigación; No 3 (2012): Educación artística y TIC. ca
dc.title Cap a l’aula híbrida: anàlisi de les xarxes socials vinculades a l’educació plàstica i visual es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en

View       (2.283Mb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics