Cap a l’aula híbrida: anàlisi de les xarxes socials vinculades a l’educació plàstica i visual
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Cap a l’aula híbrida: anàlisi de les xarxes socials vinculades a l’educació plàstica i visual

DSpace Repository

Cap a l’aula híbrida: anàlisi de les xarxes socials vinculades a l’educació plàstica i visual

Show full item record

View       (2.283Mb)

    
Garcia i Ferrero, Epifanio
This document is a artículo publicadoDate2012

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/29432

    Garcia i Ferrero, Epifanio. Cap a l’aula híbrida: anàlisi de les xarxes socials vinculades a l’educació plàstica i visual. eari. educación artística. revista de investigación; No 3 (2012): Educación artística y TIC.
http://ojs.uv.es/index.php/eari/article/view/2482
distribuido bajo licencia Creative Commons de Reconocimiento-NoComercial 3.0 No adaptada

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics