Cap a l’aula híbrida: anàlisi de les xarxes socials vinculades a l’educació plàstica i visual
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Cap a l’aula híbrida: anàlisi de les xarxes socials vinculades a l’educació plàstica i visual

Repositori DSpace/Manakin

Cap a l’aula híbrida: anàlisi de les xarxes socials vinculades a l’educació plàstica i visual

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (2.283Mb)

Exportar a Refworks
    
Garcia i Ferrero, Epifanio
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2012

    Garcia i Ferrero, Epifanio. Cap a l’aula híbrida: anàlisi de les xarxes socials vinculades a l’educació plàstica i visual. eari. educación artística. revista de investigación; No 3 (2012): Educación artística y TIC.
http://ojs.uv.es/index.php/eari/article/view/2482
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques