Cuadrado, M. (edit.) (2010). Mercados culturales. Doce estudios de marketing. Barcelona: Editorial UOC. Universitat Oberta de Catalunya [Ressenya]
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Cuadrado, M. (edit.) (2010). Mercados culturales. Doce estudios de marketing. Barcelona: Editorial UOC. Universitat Oberta de Catalunya [Ressenya]

Repositori DSpace/Manakin

Cuadrado, M. (edit.) (2010). Mercados culturales. Doce estudios de marketing. Barcelona: Editorial UOC. Universitat Oberta de Catalunya [Ressenya]

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (37.27Kb)

Exportar a Refworks
    
Calle, Román de la, 1942-
Aquest document és un/a ressenya publicat, creat/da en: 2011

    Calle, Romà de la. Cuadrado, M. (edit.) (2010). Mercados culturales. Doce estudios de marketing. Barcelona: Editorial UOC. Universitat Oberta de Catalunya.. eari. educación artística. revista de investigación; No 2 (2011): Monográfico: "Arte, Maestros y Museos".
http://ojs.uv.es/index.php/eari/article/view/2531
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques