El impacto de la comunicación integrada de marketing en la creación del valor de marca : un enfoque cross-cultural en el entorno hotelero
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El impacto de la comunicación integrada de marketing en la creación del valor de marca : un enfoque cross-cultural en el entorno hotelero

Repositori DSpace/Manakin

El impacto de la comunicación integrada de marketing en la creación del valor de marca : un enfoque cross-cultural en el entorno hotelero

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (18.94Mb)

Exportar a Refworks
    
Seric, Maja
Mollà Descals, Alejandro (dir.);
Gil Saura, Irene (dir.)
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2013
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques