El control de la comprensión de textos científicos en inglés como lengua extranjera, en estudiantes universitarios españoles no bilingües : evaluación, transferencia y una intervención didáctica basada en un modelo cognitivo de procesamiento de la información
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El control de la comprensión de textos científicos en inglés como lengua extranjera, en estudiantes universitarios españoles no bilingües : evaluación, transferencia y una intervención didáctica basada en un modelo cognitivo de procesamiento de la información

Repositori DSpace/Manakin

El control de la comprensión de textos científicos en inglés como lengua extranjera, en estudiantes universitarios españoles no bilingües : evaluación, transferencia y una intervención didáctica basada en un modelo cognitivo de procesamiento de la información

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (3.271Mb)

Exportar a Refworks
    
Gómez López, Ángela
Devís Arbona, Anna M. (dir.);
Sanjosé López, Vicente (dir.)
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2013
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques