La formación en ventas dos enfoques distintos : una visión estratégica (dirección) y otra operativa (vendedores)
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La formación en ventas dos enfoques distintos : una visión estratégica (dirección) y otra operativa (vendedores)

Repositori DSpace/Manakin

La formación en ventas dos enfoques distintos : una visión estratégica (dirección) y otra operativa (vendedores)

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (4.626Mb)

Exportar a Refworks
    
Escamilla Santana, Miguel Ángel
Küster Boluda, Inés (dir.);
Vila López, Natalia (dir.)
Departament de Comercialització i Investigació de Mercats
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2013
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques