La educabilidad de las emociones y su importancia para el desarrollo de un ethos democrático : la teoría de las emociones de Martha Nussbaum y su expansión a través del concepto de autorreflexión
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La educabilidad de las emociones y su importancia para el desarrollo de un ethos democrático : la teoría de las emociones de Martha Nussbaum y su expansión a través del concepto de autorreflexión

Repositori DSpace/Manakin

La educabilidad de las emociones y su importancia para el desarrollo de un ethos democrático : la teoría de las emociones de Martha Nussbaum y su expansión a través del concepto de autorreflexión

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (2.514Mb)

Exportar a Refworks
    
Modzelewski Drobniewski, Helena
Cortina Orts, Adela (dir.);
Pereira Rodríguez, Gustavo (dir.)
Departament de Filosofia del Dret Moral i Politic
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2013
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques