Les competències digitals dels futurs docents. Una anàlisi amb estudiants de Magisteri d'Educació Infantil de la Universitat d'Alacant
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Les competències digitals dels futurs docents. Una anàlisi amb estudiants de Magisteri d'Educació Infantil de la Universitat d'Alacant

DSpace Repository

Les competències digitals dels futurs docents. Una anàlisi amb estudiants de Magisteri d'Educació Infantil de la Universitat d'Alacant

Show full item record

    
Roig Vila, Rosabel; Pascual Luna, Ana María
This document is a artículo publicadoDate2012

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/25643
En el present treball desenvolupem l'estudi descritptiu realitzat sobre les competències digitals en alumnes de Magisteri d'Educació Infantil de la Universitat d'Alacant. L'objectiu de l'estudi ha estat conèixer les competències digitals pel que fa a l'ús i domini de les TIC per part de futurs docents. Com a eina de recollida de dades, hem fet servir el qüestionari validat per Guzmán (2008) Utilización de las Tecnologías de la Información y la Comunicación [TIC] en estudiantes universitarios. Els resultats obtinguts mostren un bon nivell d'ús i un bon domini de les eines de les TIC i, alhora, un bon domini en la competència digital.

    Roig Vila, Rosabel ; Pascual Luna, Ana María. Les competències digitals dels futurs docents. Una anàlisi amb estudiants de Magisteri d'Educació Infantil de la Universitat d'Alacant. @tic.revista d'innovació educativa; No 9 (2012): Otoño ; 53-60.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1958
distribuido bajo licencia Creative Commons de Reconocimiento-NoComercial 3.0 No adaptada

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics