Les competències digitals dels futurs docents. Una anàlisi amb estudiants de Magisteri d'Educació Infantil de la Universitat d'Alacant
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Les competències digitals dels futurs docents. Una anàlisi amb estudiants de Magisteri d'Educació Infantil de la Universitat d'Alacant

Repositori DSpace/Manakin

Les competències digitals dels futurs docents. Una anàlisi amb estudiants de Magisteri d'Educació Infantil de la Universitat d'Alacant

Mostra el registre complet de l'element

Exportar a Refworks
    
Roig Vila, Rosabel; Pascual Luna, Ana María
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2012
En el present treball desenvolupem l'estudi descritptiu realitzat sobre les competències digitals en alumnes de Magisteri d'Educació Infantil de la Universitat d'Alacant. L'objectiu de l'estudi ha estat conèixer les competències digitals pel que fa a l'ús i domini de les TIC per part de futurs docents. Com a eina de recollida de dades, hem fet servir el qüestionari validat per Guzmán (2008) Utilización de las Tecnologías de la Información y la Comunicación [TIC] en estudiantes universitarios. Els resultats obtinguts mostren un bon nivell d'ús i un bon domini de les eines de les TIC i, alhora, un bon domini en la competència digital.

    Roig Vila, Rosabel ; Pascual Luna, Ana María. Les competències digitals dels futurs docents. Una anàlisi amb estudiants de Magisteri d'Educació Infantil de la Universitat d'Alacant. @tic.revista d'innovació educativa; No 9 (2012): Otoño ; 53-60.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1958
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques