La tutoria com a valor afegit de la pràctica docent. Una experiència d'Innovació Universitària en el marc burocràtic de Bolonya
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La tutoria com a valor afegit de la pràctica docent. Una experiència d'Innovació Universitària en el marc burocràtic de Bolonya

DSpace Repository

La tutoria com a valor afegit de la pràctica docent. Una experiència d'Innovació Universitària en el marc burocràtic de Bolonya

Show full item record

Exportar a Refworks
    
Domínguez Fernández, Guillermo; López Medialdea, Ana; Cobos Sanchiz, David
This document is a artículo publicadoDate2012
La proposta d'innovació universitària que presentem, aborda la necessitat de potenciar un sistema de professorat voluntari que capacite com a mentors als estudiants dels últims cursos per a assessorar i tutoritzar als seus companys novells. Aquest enfocament de treball “entre iguals” es basa en una filosofia d'autonomia per al compromís social que pretén donar resposta al període de socialització i integració de l'estudiant en el context universitari, un dels tres grans fites de la tutorització al llarg de la carrera, juntament amb les pràctiques i el treball de finalització de Grau.

    Domínguez Fernández, Guillermo ; López Medialdea, Ana ; Cobos Sanchiz, David. La tutoria com a valor afegit de la pràctica docent. Una experiència d'Innovació Universitària en el marc burocràtic de Bolonya. @tic.revista d'innovació educativa; No 9 (2012): Otoño ; 61-70.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1963
distribuido bajo licencia Creative Commons de Reconocimiento-NoComercial 3.0 No adaptada

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics