La tutoria com a valor afegit de la pràctica docent. Una experiència d'Innovació Universitària en el marc burocràtic de Bolonya
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La tutoria com a valor afegit de la pràctica docent. Una experiència d'Innovació Universitària en el marc burocràtic de Bolonya

Repositori DSpace/Manakin

La tutoria com a valor afegit de la pràctica docent. Una experiència d'Innovació Universitària en el marc burocràtic de Bolonya

Mostra el registre complet de l'element

Exportar a Refworks
    
Domínguez Fernández, Guillermo; López Medialdea, Ana; Cobos Sanchiz, David
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2012
La proposta d'innovació universitària que presentem, aborda la necessitat de potenciar un sistema de professorat voluntari que capacite com a mentors als estudiants dels últims cursos per a assessorar i tutoritzar als seus companys novells. Aquest enfocament de treball “entre iguals” es basa en una filosofia d'autonomia per al compromís social que pretén donar resposta al període de socialització i integració de l'estudiant en el context universitari, un dels tres grans fites de la tutorització al llarg de la carrera, juntament amb les pràctiques i el treball de finalització de Grau.

    Domínguez Fernández, Guillermo ; López Medialdea, Ana ; Cobos Sanchiz, David. La tutoria com a valor afegit de la pràctica docent. Una experiència d'Innovació Universitària en el marc burocràtic de Bolonya. @tic.revista d'innovació educativa; No 9 (2012): Otoño ; 61-70.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1963
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques