El diàleg paradigmàtic en Educació Social: la simulació com una manera d'ensenyar i aprendre en les aules universitàries
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El diàleg paradigmàtic en Educació Social: la simulació com una manera d'ensenyar i aprendre en les aules universitàries

Repositori DSpace/Manakin

El diàleg paradigmàtic en Educació Social: la simulació com una manera d'ensenyar i aprendre en les aules universitàries

Mostra el registre complet de l'element

Exportar a Refworks
    
Caride Gómez, José Antonio; Gradaílle Pernas, Rita; Teijeiro Boo, Yésica
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2012

    Caride Gómez, José Antonio ; Gradaílle Pernas, Rita ; Teijeiro Boo, Yésica. El diàleg paradigmàtic en Educació Social: la simulació com una manera d'ensenyar i aprendre en les aules universitàries. @tic.revista d'innovació educativa; No 9 (2012): Otoño ; 23-32.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1959
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques