El diàleg paradigmàtic en Educació Social: la simulació com una manera d'ensenyar i aprendre en les aules universitàries
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El diàleg paradigmàtic en Educació Social: la simulació com una manera d'ensenyar i aprendre en les aules universitàries

DSpace Repository

El diàleg paradigmàtic en Educació Social: la simulació com una manera d'ensenyar i aprendre en les aules universitàries

Show full item record

    
Caride Gómez, José Antonio; Gradaílle Pernas, Rita; Teijeiro Boo, Yésica
This document is a artículo publicadoDate2012

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/25637

    Caride Gómez, José Antonio ; Gradaílle Pernas, Rita ; Teijeiro Boo, Yésica. El diàleg paradigmàtic en Educació Social: la simulació com una manera d'ensenyar i aprendre en les aules universitàries. @tic.revista d'innovació educativa; No 9 (2012): Otoño ; 23-32.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1959

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics