Aprenentatge cooperatiu de la creativitat publicitària a través d'anuncis àudio i/o visuals
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Aprenentatge cooperatiu de la creativitat publicitària a través d'anuncis àudio i/o visuals

DSpace Repository

Aprenentatge cooperatiu de la creativitat publicitària a través d'anuncis àudio i/o visuals

Show full item record

Exportar a Refworks
    
Muela Molina, Clara
This document is a artículo publicadoDate2012
Un dels principals problemes detectats en l'ensenyament de la creativitat publicitària és el gran desconeixement que tenen els estudiants sobre aquest sector professional. Així, des de la Universitat Rey Juan Carlos s'ha desenvolupat un projecte d'innovació docent basat en l'aprenentatge cooperatiu amb l'objectiu principal que els alumnes adquireixin un major coneixement de les empreses, professionals i anuncis més creatius realitzats a Espanya al mateix temps que posen en pràctica competències i habilitats que els seran requerides en el seu futur professional. Per a això, es va aplicar la tècnica puzle d'Aronson i la prova del test-retest.

    Muela Molina, Clara. Aprenentatge cooperatiu de la creativitat publicitària a través d'anuncis àudio i/o visuals. @tic. revista d'innovació educativa; No 8 (2012): Spring 2012 (January-Juny); 33-39.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1645
distribuido bajo licencia Creative Commons de Reconocimiento-NoComercial 3.0 No adaptada

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics