Aprenentatge cooperatiu de la creativitat publicitària a través d'anuncis àudio i/o visuals
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Aprenentatge cooperatiu de la creativitat publicitària a través d'anuncis àudio i/o visuals

Repositori DSpace/Manakin

Aprenentatge cooperatiu de la creativitat publicitària a través d'anuncis àudio i/o visuals

Mostra el registre complet de l'element

Exportar a Refworks
    
Muela Molina, Clara
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2012
Un dels principals problemes detectats en l'ensenyament de la creativitat publicitària és el gran desconeixement que tenen els estudiants sobre aquest sector professional. Així, des de la Universitat Rey Juan Carlos s'ha desenvolupat un projecte d'innovació docent basat en l'aprenentatge cooperatiu amb l'objectiu principal que els alumnes adquireixin un major coneixement de les empreses, professionals i anuncis més creatius realitzats a Espanya al mateix temps que posen en pràctica competències i habilitats que els seran requerides en el seu futur professional. Per a això, es va aplicar la tècnica puzle d'Aronson i la prova del test-retest.

    Muela Molina, Clara. Aprenentatge cooperatiu de la creativitat publicitària a través d'anuncis àudio i/o visuals. @tic. revista d'innovació educativa; No 8 (2012): Spring 2012 (January-Juny); 33-39.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1645
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques