L'ús d'experiments com a mètode d'aprenentatge actiu en cursos d'iniciació a l'Economia: una experiència
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

L'ús d'experiments com a mètode d'aprenentatge actiu en cursos d'iniciació a l'Economia: una experiència

Repositori DSpace/Manakin

L'ús d'experiments com a mètode d'aprenentatge actiu en cursos d'iniciació a l'Economia: una experiència

Mostra el registre complet de l'element

Exportar a Refworks
    
Gonzalez de Lara Mingo, Yadira
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2012
Aquest treball presenta una experiència docent de l'ús d'experiments com a mètode d'aprenentatge actiu i facilita la seva implementació en oferir materials de suport al llibre de Bergstrom i Miller (2008). Partint de l'experiment sobre un mercat perfectament competitiu, s'han elaborat (i) una presentació en Power Point amb les instruccions, (ii) un programa en Excel que confereix al professor ple control sobre l'activitat i permet realitzar l'experiment, presentar els resultats i explicar la teoria corresponent en una única classe i (iii) una sèrie d'exercicis avaluables perquè els alumnes afermin a casa les competències i habilitats apreses experimentant

    Gonzalez de Lara Mingo, Yadira. L'ús d'experiments com a mètode d'aprenentatge actiu en cursos d'iniciació a l'Economia: una experiència. @tic. revista d'innovació educativa; No 8 (2012): Spring 2012 (January-Juny); 26-32.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/945
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques