Análisis de la calidad del servicio en los eventos deportivos. Calidad percibida y satisfacción de los espectadores y de los deportistas.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Análisis de la calidad del servicio en los eventos deportivos. Calidad percibida y satisfacción de los espectadores y de los deportistas.

Repositori DSpace/Manakin

Análisis de la calidad del servicio en los eventos deportivos. Calidad percibida y satisfacción de los espectadores y de los deportistas.

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (1.517Mb)

Exportar a Refworks
    
Pérez Campos, Carlos
Mundina Gómez, José Javier (dir.);
Calabuig Moreno, Ferran (dir.)
Universitat de València. Departament d'Educació Física i Esportiva
Aquest document és un/a tesi publicat, creat/da en: 2010

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10803/52093
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques