La influencia de las nuevas tecnologías de la información y las comunicaciones y su repercusión en las estrategias empresariales: La banca online y su aplicación en las cooperativas de crédito
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La influencia de las nuevas tecnologías de la información y las comunicaciones y su repercusión en las estrategias empresariales: La banca online y su aplicación en las cooperativas de crédito

Repositori DSpace/Manakin

La influencia de las nuevas tecnologías de la información y las comunicaciones y su repercusión en las estrategias empresariales: La banca online y su aplicación en las cooperativas de crédito

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (3.922Mb)

Exportar a Refworks
    
Alfonso Gimeno, Vicente
Sanchis Palacio, Joan Ramon (dir.)
Universitat de València. Departament de Direcció d'Empreses. Juan Jose Renau Piqueras
Aquest document és un/a tesi publicat, creat/da en: 2010

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10803/52170
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques