A comparative analisis of the effects of three prereading activity types on the reading comprensión of fourth-semester students of Spanish in an English-speaking environment
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

A comparative analisis of the effects of three prereading activity types on the reading comprensión of fourth-semester students of Spanish in an English-speaking environment

Repositori DSpace/Manakin

A comparative analisis of the effects of three prereading activity types on the reading comprensión of fourth-semester students of Spanish in an English-speaking environment

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (54.44Mb)

Exportar a Refworks
    
Osa Melero, Lucía
Gregori-Signes, Carmen (dir.);
Hidalgo Navarro, Antonio (dir.)
Universitat de València. Departament de Filologia Anglesa i Alemanya
Aquest document és un/a tesi publicat, creat/da en: 2009

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10803/78868
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques