NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Repensant la formació inicial del professorat per a la diversitat lingüística i cultural a l'aula

Manakin: DSpace XMLUI Project v2

Repensant la formació inicial del professorat per a la diversitat lingüística i cultural a l'aula

Ver en Dublin Core

Exportar a Refworks
    
Coelho, Elizabeth Jennifer; Oller, Judith; Serra, Josep María
Este documento es un/a artículo publicado, creado en: 2011
Durant les últimes dècades els sistemes educatius europeus estan fent front a nombrosos reptes relacionats amb el tractament de la diversitat cultural i lingüística de l’alumnat. Per tal de poder afrontar aquesta diversitat es fa necessari impulsar plantejaments globals que s’adrecin al conjunt de la població amb la finalitat de construir una societat cohesionada. A l’article exposem algunes de les principals dificultats relatives a la formació inicial del professorat en quan a la gestió i al tractament de la diversitat lingüística i cultural, així com diferents projectes i enfocaments que pretenen establir noves directrius per a la seva formació competencial.

    Coelho, Elizabeth Jennifer ; Oller, Judith ; Serra, Josep María. Repensant la formació inicial del professorat per a la diversitat lingüística i cultural a l'aula. @tic. revista d'innovació educativa; No 7 (2011): Monograph: Language and Linguistics in Education; 52-61.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1016
distribuido bajo licencia Creative Commons de Reconocimiento-NoComercial 3.0 No adaptada

Este documento aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Ver en Dublin Core

Buscar en RODERIC

Búsqueda avanzada

Listar

Mi cuenta

Estadísticas