Repensant la formació inicial del professorat per a la diversitat lingüística i cultural a l'aula
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Repensant la formació inicial del professorat per a la diversitat lingüística i cultural a l'aula

Repositori DSpace/Manakin

Repensant la formació inicial del professorat per a la diversitat lingüística i cultural a l'aula

Mostra el registre complet de l'element

Exportar a Refworks
    
Coelho, Elizabeth Jennifer; Oller, Judith; Serra, Josep María
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2011
Durant les últimes dècades els sistemes educatius europeus estan fent front a nombrosos reptes relacionats amb el tractament de la diversitat cultural i lingüística de l’alumnat. Per tal de poder afrontar aquesta diversitat es fa necessari impulsar plantejaments globals que s’adrecin al conjunt de la població amb la finalitat de construir una societat cohesionada. A l’article exposem algunes de les principals dificultats relatives a la formació inicial del professorat en quan a la gestió i al tractament de la diversitat lingüística i cultural, així com diferents projectes i enfocaments que pretenen establir noves directrius per a la seva formació competencial.

    Coelho, Elizabeth Jennifer ; Oller, Judith ; Serra, Josep María. Repensant la formació inicial del professorat per a la diversitat lingüística i cultural a l'aula. @tic. revista d'innovació educativa; No 7 (2011): Monograph: Language and Linguistics in Education; 52-61.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1016
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques