Repensant la formació inicial del professorat per a la diversitat lingüística i cultural a l'aula
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Repensant la formació inicial del professorat per a la diversitat lingüística i cultural a l'aula

DSpace Repository

Repensant la formació inicial del professorat per a la diversitat lingüística i cultural a l'aula

Show full item record

Exportar a Refworks
    
Coelho, Elizabeth Jennifer; Oller, Judith; Serra, Josep María
This document is a artículo publicadoDate2011
Durant les últimes dècades els sistemes educatius europeus estan fent front a nombrosos reptes relacionats amb el tractament de la diversitat cultural i lingüística de l’alumnat. Per tal de poder afrontar aquesta diversitat es fa necessari impulsar plantejaments globals que s’adrecin al conjunt de la població amb la finalitat de construir una societat cohesionada. A l’article exposem algunes de les principals dificultats relatives a la formació inicial del professorat en quan a la gestió i al tractament de la diversitat lingüística i cultural, així com diferents projectes i enfocaments que pretenen establir noves directrius per a la seva formació competencial.

    Coelho, Elizabeth Jennifer ; Oller, Judith ; Serra, Josep María. Repensant la formació inicial del professorat per a la diversitat lingüística i cultural a l'aula. @tic. revista d'innovació educativa; No 7 (2011): Monograph: Language and Linguistics in Education; 52-61.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/1016
distribuido bajo licencia Creative Commons de Reconocimiento-NoComercial 3.0 No adaptada

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics