Marcas turísticas y territorio : Un análisis geográfico del turismo valenciano
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Marcas turísticas y territorio : Un análisis geográfico del turismo valenciano

Repositori DSpace/Manakin

Marcas turísticas y territorio : Un análisis geográfico del turismo valenciano

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (92.74Kb)

Exportar a Refworks
    
Obiol Menero, Emilio M.
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2002

    OBIOL MENERO, Emilio M. Marcas turísticas y territorio : Un análisis geográfico del turismo valenciano. En: Cuadernos de Turismo, 2002, no. 9, p. 85-101
http://www.um.es/dp-geografia/turismo/n9/Cuadernos-7.pdf
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques