Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari

DSpace Repository

Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari

Show simple item record

dc.contributor.author Sacristán Romero, Francisco en
dc.date.accessioned 2011-12-16T11:24:38Z
dc.date.available 2011-12-16T11:24:38Z
dc.date.issued 2006 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/21764
dc.description.abstract Aquest treball es planteja per conèixer més de primera mà la comprensió i assimilació de textos escrits, en alumnes de l'actual ensenyament secundari. La mostra emprada va ser de 28 alumnes entre 14 i 20 anys, de 3r d'ESO i COU majoritàriament, de l'Institut d'Ensenyament Secundari «Alameda de Osuna» de Madrid. Els resultats obtinguts en aquest estudi indiquen que, en els lectors de menor edat els processos de lectura són més simples i en alguns casos incomplets, mentre que els lectors de major edat fan una lectura que implica processos cognitius més complexos, adequats i profunds. es
dc.source Sacristán Romero, Francisco. Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2006, Vol. 11, no. 1: 131-144 es
dc.subject Comprensió lectora, procés individual, metodològica interactiva., Reading comprehension, individual process, interactive methodology., Artículo es
dc.title Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.subject.unesco UNESCO::PSICOLOGÍA es

View       (147.4Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics