Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari

Repositori DSpace/Manakin

Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (147.4Kb)

Exportar a Refworks
    
Sacristán Romero, Francisco
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2006
Aquest treball es planteja per conèixer més de primera mà la comprensió i assimilació de textos escrits, en alumnes de l'actual ensenyament secundari. La mostra emprada va ser de 28 alumnes entre 14 i 20 anys, de 3r d'ESO i COU majoritàriament, de l'Institut d'Ensenyament Secundari «Alameda de Osuna» de Madrid. Els resultats obtinguts en aquest estudi indiquen que, en els lectors de menor edat els processos de lectura són més simples i en alguns casos incomplets, mentre que els lectors de major edat fan una lectura que implica processos cognitius més complexos, adequats i profunds.

    Sacristán Romero, Francisco. Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2006, Vol. 11, no. 1: 131-144
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques