Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari

DSpace Repository

Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari

Show full item record

View       (147.4Kb)

    
Sacristán Romero, Francisco
This document is a artículo publicadoDate2006

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/21764
Aquest treball es planteja per conèixer més de primera mà la comprensió i assimilació de textos escrits, en alumnes de l'actual ensenyament secundari. La mostra emprada va ser de 28 alumnes entre 14 i 20 anys, de 3r d'ESO i COU majoritàriament, de l'Institut d'Ensenyament Secundari «Alameda de Osuna» de Madrid. Els resultats obtinguts en aquest estudi indiquen que, en els lectors de menor edat els processos de lectura són més simples i en alguns casos incomplets, mentre que els lectors de major edat fan una lectura que implica processos cognitius més complexos, adequats i profunds.

    Sacristán Romero, Francisco. Comprensió de la lectura en alumnes d'ensenyament secundari. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2006, Vol. 11, no. 1: 131-144

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics