NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Aula Infinita. Aproximació als aspectes identitaris del futur professorat de Secundària de Dibuix

Manakin: DSpace XMLUI Project v2

Aula Infinita. Aproximació als aspectes identitaris del futur professorat de Secundària de Dibuix

Mostrar información abreviada

dc.contributor.author Huerta, Ricard ca
dc.contributor.author Domínguez Ruiz, Ricardo ca
dc.date.accessioned 2011-09-28T12:08:45Z
dc.date.available 2011-09-28T12:08:45Z
dc.date.issued 2011 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/20775
dc.description.abstract El present article ens revela aspectes identitaris dels estudiants del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària en l’especialitat de Dibuix. Ens hem acostat a la idea que tenen d’ells mateixos indagant en la imatge que el futur professorat d’arts visuals genera sobre el seu paper d’educadors, detectant la influència de les TIC. La fotografia i del blog com a instruments per a la publicació i comentari de les imatges realitzades ens han permés implicar els nous escenaris d'aprenentatge col.laboratiu propiciats per l'ús educatiu del web2.0. Utilitzem metodología qualitativa des de l’estudi de cas, plantejament novedós als anàlisis de cultura visual i pedagogies culturals es
dc.relation http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/252 es
dc.rights Todos los artículos de la revista, están sujetos a una licencia Creative Commons del tipo Reconocimiento - NoComercial - Sin Obra Derivada es
dc.source Huerta Ramón, Ricard Vicent ; Domínguez Ruiz, Ricardo. Aula Infinita. Aproximació als aspectes identitaris del futur professorat de Secundària de Dibuix. @tic. revista d'innovació educativa; No 6 (2011): Primavera (Enero-Junio) 2011; 77-85. ca
dc.subject tecnologías de la información y la comunicación; educación; educación artística; formación del profesorado; educación secundaria es
dc.subject tecnologías de la información y la comunicación; educación; educación artística; formación del profesorado; educación secundaria es
dc.title Aula Infinita. Aproximació als aspectes identitaris del futur professorat de Secundària de Dibuix es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es

Este documento aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar información abreviada

Buscar en RODERIC

Búsqueda avanzada

Listar

Mi cuenta

Estadísticas