NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Aula Infinita. Aproximació als aspectes identitaris del futur professorat de Secundària de Dibuix

Manakin: DSpace XMLUI Project v2

Aula Infinita. Aproximació als aspectes identitaris del futur professorat de Secundària de Dibuix

Ver en Dublin Core

Exportar a Refworks
    
Huerta, Ricard; Domínguez Ruiz, Ricardo
Este documento es un/a artículo publicado, creado en: 2011
El present article ens revela aspectes identitaris dels estudiants del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària en l’especialitat de Dibuix. Ens hem acostat a la idea que tenen d’ells mateixos indagant en la imatge que el futur professorat d’arts visuals genera sobre el seu paper d’educadors, detectant la influència de les TIC. La fotografia i del blog com a instruments per a la publicació i comentari de les imatges realitzades ens han permés implicar els nous escenaris d'aprenentatge col.laboratiu propiciats per l'ús educatiu del web2.0. Utilitzem metodología qualitativa des de l’estudi de cas, plantejament novedós als anàlisis de cultura visual i pedagogies culturals

    Huerta Ramón, Ricard Vicent ; Domínguez Ruiz, Ricardo. Aula Infinita. Aproximació als aspectes identitaris del futur professorat de Secundària de Dibuix. @tic. revista d'innovació educativa; No 6 (2011): Primavera (Enero-Junio) 2011; 77-85.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/252
distribuido bajo licencia Creative Commons de Reconocimiento-NoComercial 3.0 No adaptada

Este documento aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Ver en Dublin Core

Buscar en RODERIC

Búsqueda avanzada

Listar

Mi cuenta

Estadísticas