Aula Infinita. Aproximació als aspectes identitaris del futur professorat de Secundària de Dibuix
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Aula Infinita. Aproximació als aspectes identitaris del futur professorat de Secundària de Dibuix

Repositori DSpace/Manakin

Aula Infinita. Aproximació als aspectes identitaris del futur professorat de Secundària de Dibuix

Mostra el registre complet de l'element

Exportar a Refworks
    
Huerta, Ricard Perfil; Domínguez Ruiz, Ricardo
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2011
El present article ens revela aspectes identitaris dels estudiants del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària en l’especialitat de Dibuix. Ens hem acostat a la idea que tenen d’ells mateixos indagant en la imatge que el futur professorat d’arts visuals genera sobre el seu paper d’educadors, detectant la influència de les TIC. La fotografia i del blog com a instruments per a la publicació i comentari de les imatges realitzades ens han permés implicar els nous escenaris d'aprenentatge col.laboratiu propiciats per l'ús educatiu del web2.0. Utilitzem metodología qualitativa des de l’estudi de cas, plantejament novedós als anàlisis de cultura visual i pedagogies culturals

    Huerta Ramón, Ricard Vicent ; Domínguez Ruiz, Ricardo. Aula Infinita. Aproximació als aspectes identitaris del futur professorat de Secundària de Dibuix. @tic. revista d'innovació educativa; No 6 (2011): Primavera (Enero-Junio) 2011; 77-85.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/252
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques