NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El professor com a avaluador d'aprenentatges: una experiència

Manakin: DSpace XMLUI Project v2

El professor com a avaluador d'aprenentatges: una experiència

Ver en Dublin Core

Exportar a Refworks
    
Cal Bouzada, María Isabel; Verdugo, María Victoria
Este documento es un/a artículo publicado, creado en: 2009
L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència d’innovació docent que s’ha portat a terme en la Universitat de Vigo. Amb motiu del canvi de metodologia docent que s’exigeix amb la imminent implantació del EEES, s’ha pretès, en la mesura que siga possible, crear un entorn d’aprenentatge on els alumnes se sentires còmodes i tranquils i, s’implicaren de forma activa en el seu procés d’aprenentatge. Al canviar el rol de l’alumne era necessari canviar, també, el rol del professor, que passa a ser avaluador no només de coneixements, sinó també de destreses i capacitats que són, en última instància, les que li van a permetre sobreviure en el món professional.

    Cal Bouzada, María Isabel ; Verdugo, María Victoria. El professor com a avaluador d'aprenentatges: una experiència. @tic. revista d'innovació educativa; No 3 (2009): Otoño 2009 (Julio-Diciembre); 3-7.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/124
distribuido bajo licencia Creative Commons de Reconocimiento-NoComercial 3.0 No adaptada

Este documento aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Ver en Dublin Core

Buscar en RODERIC

Búsqueda avanzada

Listar

Mi cuenta

Estadísticas