El professor com a avaluador d'aprenentatges: una experiència
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El professor com a avaluador d'aprenentatges: una experiència

Repositori DSpace/Manakin

El professor com a avaluador d'aprenentatges: una experiència

Mostra el registre complet de l'element

Exportar a Refworks
    
Cal Bouzada, María Isabel; Verdugo, María Victoria
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2009
L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència d’innovació docent que s’ha portat a terme en la Universitat de Vigo. Amb motiu del canvi de metodologia docent que s’exigeix amb la imminent implantació del EEES, s’ha pretès, en la mesura que siga possible, crear un entorn d’aprenentatge on els alumnes se sentires còmodes i tranquils i, s’implicaren de forma activa en el seu procés d’aprenentatge. Al canviar el rol de l’alumne era necessari canviar, també, el rol del professor, que passa a ser avaluador no només de coneixements, sinó també de destreses i capacitats que són, en última instància, les que li van a permetre sobreviure en el món professional.

    Cal Bouzada, María Isabel ; Verdugo, María Victoria. El professor com a avaluador d'aprenentatges: una experiència. @tic. revista d'innovació educativa; No 3 (2009): Otoño 2009 (Julio-Diciembre); 3-7.
http://ojs.uv.es/index.php/attic/article/view/124
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques