Understanding Discipline in Families of Children with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder: A Structural Equation Model
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Understanding Discipline in Families of Children with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder: A Structural Equation Model

Repositori DSpace/Manakin

Understanding Discipline in Families of Children with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder: A Structural Equation Model

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (569.5Kb)

Exportar a Refworks
    
Miranda Casas, Ana; Grau, Dolores; Rosel, Jesus; Meliá, Amanda
Aquest document és un/a article publicat, creat/da en: 2009

    Miranda, A., Grau, M.D., Rosel, J., y Meliá, A. Understanding Discipline in Families of Children with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder: A Structural Equation Model. Spanish journal of psychology, Vol. 12, Nº. 2, 2009 , pags. 496-505
http://revistas.ucm.es/psi/11387416/articulos/SJOP0909220496A.PDF
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques