Hábitos de compra y calidad de servicio (una aplicación en establecimientos de alimentación mediante diseño de encuesta)
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Hábitos de compra y calidad de servicio (una aplicación en establecimientos de alimentación mediante diseño de encuesta)

Repositori DSpace/Manakin

Hábitos de compra y calidad de servicio (una aplicación en establecimientos de alimentación mediante diseño de encuesta)

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (1.160Mb)

Exportar a Refworks
    
Pascual Soler, Marcos
Pascual Llobell, Juan (dir.);
Frías Navarro, María Dolores (dir.)
Universitat de València - METODOLOGIA DE LES CIÈNCIES DEL COMPORTAMENT
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2004
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques