Dificultades del aprendizaje de las matemáticas en niños con trastorno por déficit de atención e hiperactividad: Comparación de los perfiles cognitivos y metacognitivos.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Dificultades del aprendizaje de las matemáticas en niños con trastorno por déficit de atención e hiperactividad: Comparación de los perfiles cognitivos y metacognitivos.

Repositori DSpace/Manakin

Dificultades del aprendizaje de las matemáticas en niños con trastorno por déficit de atención e hiperactividad: Comparación de los perfiles cognitivos y metacognitivos.

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (1.230Mb)

Exportar a Refworks
    
Meliá de Alba, Amanda
Miranda Casas, Ana (dir.);
Rosel Remírez, Jesús (dir.)
Universitat de València - PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DE L'EDUCACIÓ
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2008
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques