La construcción de la identidad a través de los videojuegos: un estudio del aprendizaje en el contexto institucional de la escuela.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La construcción de la identidad a través de los videojuegos: un estudio del aprendizaje en el contexto institucional de la escuela.

Repositori DSpace/Manakin

La construcción de la identidad a través de los videojuegos: un estudio del aprendizaje en el contexto institucional de la escuela.

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (5.086Mb)

Exportar a Refworks
    
Esnaola Horacek, Graciela
San Martín Alonso, Ángel (dir.)
Universitat de València - DIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2004

Este documento está disponible también en : http://www.tesisenxarxa.net/TDX-0127105-115007/
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques