Constructing Meaning and Knowledge Acquisition from Expository Texts through Self-Regulated Reading Activities in a Second Language.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Constructing Meaning and Knowledge Acquisition from Expository Texts through Self-Regulated Reading Activities in a Second Language.

Repositori DSpace/Manakin

Constructing Meaning and Knowledge Acquisition from Expository Texts through Self-Regulated Reading Activities in a Second Language.

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (3.079Mb)

Exportar a Refworks
    
Perry, David
Gimeno Sanz, Ana María (dir.)
Universitat de València - TEORIA DELS LLENGUATGES
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2007

Este documento está disponible también en : http://www.tesisenxarxa.net/TDX-1007108-090851/
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques