El origen doméstico de los productos como ventaja competitiva: la etnocentricidad del consumidor.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El origen doméstico de los productos como ventaja competitiva: la etnocentricidad del consumidor.

Repositori DSpace/Manakin

El origen doméstico de los productos como ventaja competitiva: la etnocentricidad del consumidor.

Mostra el registre complet de l'element

Visualització       (3.518Mb)

Exportar a Refworks
    
Marín Sánchez, Carmelo E.
Bigné Alcañiz, J. Enrique (dir.)
Universitat de València - ECONOMIA APLICADA
Aquest document és un/a tesi, creat/da en: 2005

Este documento está disponible también en : http://www.tesisenxarxa.net/TDX-0308106-131515/
distribuït sota llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial 3.0 No adaptada

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre complet de l'element

Cerca a RODERIC

Cerca avançada

Visualitza

Estadístiques